ח"כ זנדברג לגנץ: להקים ועדת חקירה ממלכתית כבר מחר

    איתי גדסי No Comments on ח"כ זנדברג לגנץ: להקים ועדת חקירה ממלכתית כבר מחר

    ח"כ זנדברג לגנץ: העלה בפני הממשלה הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון במירון כבר מחר, ההחלטה צריכה להתקבל ללא דיחוי

    Israeli rescue forces and police at the scene after a mass fatality scene during the celebrations of the Jewish holiday of Lag Baomer on Mt. Meron, in northern Israel on April 30, 2021. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ?"? ????? ?? ????? ???? ????? ??? ???? ????? ?????? ????? ?? ?? ???? ?? ?????
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, פנתה לשר המשפטים ולרה"מ החלופי בני גנץ, בבקשה להעלות בפני הממשלה כבר מחר הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית על האסון במירון במשאל טלפוני, בכדי שההחלטה בנושא תתקבל ללא דיחוי.

    במכתב כתבה ח"כ זנדברג כי "עלינו לעשות הכל בכדי למנוע מהאסון הבא להתרחש, ולהפיק את הלקחים הכה חשובים בטרם תפקוד אותנו טרגדיה נוספת. על הממשלה לקחת אחריות על האסון ולהבטיח כי האסון שאירע יתוחקר באופן היסודי והמקצועי ביותר, ללא משוא פנים".

    ח"כ זנדברג קראה לגנץ "לפעול כבר בממשלה הנוכחית וללא דיחוי להקמתה של ועדת חקירה ממלכתית לאסון שאירע בהר המירון. חקירה של אסון לאומי כה חמור יש להפקיד רק בידי וועדה עצמאית לחלוטין ועם מלוא הסמכויות, עם מנדט מלא לחקור גם את הדרג המקצועי הבכיר ואת הדרג הפוליטי. לאור זאת, אבקשך להעלות הצעה להקמת ועדת חקירה ממלכתית בפני הממשלה במשאל טלפוני כבר מחר, בכדי שתתקבל החלטה זו ללא דיחוי".



    0 תגובות